Hopp til hovedmeny Hopp til innhold Hopp til søk Hopp til kontaktinformasjon Forsiden
Av:  Stord kommune
Publisert:  09.09.2009
 
Oppdatert: 21.02.2017

Snakk med oss

For å gi god service er Stord kommune avhengig av dialog med brukarane. Når det er kø i sentralbordet, eller utanom opningstid kan ein koma gjennom på andre måtar.  

Nettprat med kundetorget

Her kan ein kommunisera med ein av medarbeidarane i kundetorget. Ein vil få kontakt i løpet av kort tid og kan føra ein "samtale" via nettprat. Etter klokka 15.00 vil ein få høve til å senda ei melding som kundetorget vil svara på neste dag. 

Feil på veglys

Det er Haugaland Kraft som har ansvaret for drift og vedlikehald av veglysa i kommunen. 
Meld inn feil på veglys her

FiksGataMi

Her kan du melda frå om lokale problem som til dømes søppel, hol i vegen, problem på vassleidningsnettet m.m. Akutte problem som gjeld vatn- og avløp skal framleis meldast til vakttelefon:  97 55 22 22.
www.FiksGataMi.no

.

Stord kommune
Postboks 304
5402 Stord
Leveringsadresse:
Borggata 2
5417 Stord
Ope: måndag-fredag 8-15.30

Telefon: 53 49 66 00
E-post: post@stord.kommune.no
Kontonr: 8420.07.00014
Kommunenr. 1221
Org.nr: 939866914

Ansvarleg redaktør: Magnus Mjør
Nettredaktør: Haldis Lauksund
Teknisk ansvarleg: Leif-Arne Helland


Kultur- og verdiplakat

Fairtrade-logo Miljøfyrtårn-logo MOT-logo Bu i sunnhordland-logo

Utvikla i samarbeid med: Sem & Stenersen